Thursday 14 February 2013

Hariku yang mencabar dengan penuh dugaan dan rintangan

Hari ini saya nak kongsi dengan anda semua tentang pengalaman saya yang penuh mencabar. Hari ini saya terlibat dalam satu perlawanan paint ball yang di anjurkan dalam karnival mitek di Uitm Segamat. Saya mengambil keputusan untuk terlibat dalam paint ball ini kerana pertama, atas dorongan kawan-kawan dan kedua, kerana fakulti Infomation Managment ingin menyumbangkan Rm50 kepada setiap team yang terlibat. Yuran untuk paint ball Rm100, satu team 5 orang jadi siapa yang dari kos Information Managment hanya perlu membayar Rm50 sahaja. Seorang kene bayar Rm10 sahaja dan yang lebih menambah minat saya untuk terlibat dalam aktiviti ini kerana hadiah utamanya ialah Rm1000. Saya memang teringin untuk mencuba aktiviti lasak ini. Malam sebelum perlawanan saya search kat youtube "how to play paint ball" dan search dekat google strategik bagai dan tanpa disedari jam sudah pukul 4 pagi. Semua cepat tidur sebab pukul 8 pagi game paint ball itu bermula. Besok pagi aku tersedar alarm handphone aku berbunyi dan aku tengok jam pukul 11 pagi. aku memang terkejut dan aku terus kejut kawan-kawan aku untuk ke pertandingan. Mungkin tiada rezeki aku untuk menjadi juara tapi puas lah dapat main sebanyak dua kali dan yang amat membangga kan aku pada round yang ke-2 aku yang tamatkan game.hehehehe









No comments:

Post a Comment